denizco bende 5 aylıkken tadımlıklara başladım. 6 aylıkken sadece bir öğün sebze püresi ve meyve veriyordum. 7 aylıkken akşama kaşık maması da ekledim. Şuan 8,5 aylık ve 8 aylık olduğundan beri kahvaltı da ekledim. hep yavaş yavaş ekledimki birden yüklenmeyeyim bebeğime diye ve her bebek zaten belleder hazır olup olmadığını. demekki seninki daha tam hazır değil o yüzden fazla yüklenme. her gün azar azar teklif et. Zamanla daha çok yiyecektir😊 unutma ki her bebeğin gelişimi farklıdır