missniso Günaydın mi demeliyim hayirli geceler mi bilmiyorum saat neredeyse 6 ve bir gram uyku uyumadım. Bebeğim 10 aylık 2 haftadır inanılmaz kötü uykular önceden de cok iyi değildi ama sabaha karşı 4 5 te uyanirdi emerek tekrar uyurdu şu an 10 dk yarim saat max uyuyor sonra mizildamaya başlıyor derdi ne anlamıyorum gelen bir diş yok görünürde gündüz keyfi fena değil ama resmen gece olmasin istiyorum zaten kendim de çok stresliyim korkuyorum uyuyamıyorum. Acaba ek gida az mi veriyorum kahvalti 1 ana öğün 1 aksam yemeği veriyorum bunun disinda hep emziriyorum acaba aç mı kalıyor uykusuzluktan çıldırmak üzereyim bide işe gideceğim 2 saat sonra ağlıcam şimdi ya
Elisaamm1612 missniso bence büyüme atağıdır o dönemlerdede oluyormuş çünkü ve 9 10 aylık kime sorsam bu sorunu yaşıyor
joyfulmom missniso 9 aylık kızım ayni sorunu yaşıyoruz maalesef uyku düzeni çok çok iyiydi hiç bozulmadı ama şuan felaket 😔
seboss35 missniso Allah yardım etsin canım benimde oğlum 5.5 aylık normalde gece emmeye kalkar hemen geri uyurdu uyanınca ama bugün uyumuyor kaç saattir ayağımda salliyorum bilmiyorum bazen böyle düzensizlik oluyor ben çalışmıyorum çok sorun olmuyor o yüzden en azından geç saate kadar uyur bı uykuya dalarsa bende uyurum o zaman ama calisan anneler için zor bı durum kolaylıklar diliyorum
missniso Elisaamm1612 ara sıra oluyordu ama bu kez çok fenayız üstüne zaten üzüntümüz gerginliğimiz ekleniyor uyumak nasıldı unuttum ah ah
Elisaamm1612 missniso ayy biz 2 aylığız uyku düzeni oturdu diye sevinirken hergün bişey çıkıyo bende araştırdım eşimde diyor bu günleri mumla arıycaz sanırım. Orda denk gelmiştim ara ara büyüme atakları olurmuş en kötü 2 yaşa kadar çekeriz diyorum sonra kreş vakti okul vakti ergenlik gençlik hiç bitmeyecek malesef iyi düşünelim iyi geçsin
missniso joyfulmom her ay oluyor diş döneminde de olmuştu sabaha kadar uyumamıştım sallayıp emzireyim diye bir iki hafta güzel geçti şimdi sanirim 10.ay atagi 1 ay sürüyor diyo nette ya rabbim selamet ver
missniso Elisaamm1612 o aylarda yanımda yatiramadigim icin sıkıntı oluyordu küçük oldugu için kalkıp emzirip yerine koyuyordum gece kaç defa. Şimdi en azindan yanımda yatıyor emerek uyuyordu filan ama şu an o da yok mizlama hali gece sürekli
joyfulmom missniso kızımın iki alt dışı çıkarken hiç hissetmedim bile bir anda baktım ki çıkmış şimdi acaba üstler mi geliyor diyorum hiç bir belirti de yok belki bizimde ataktir 🙄
missniso annesininbali-00 üzerine maalesef deprem üzüntüsü ve korkusu da eklendigi icin bu sefer ki dönem çok zor geçiyor Allah yardımcımız olsun
annesininbali-00 missniso amin amin cnm hiç sorma korkudan uyuyamiyuruz kendimiz için değil de çocuk lar için rabbim hayırlısını eylesin inşallah
Haffuse 10.ay atagi muhtemelen… Benim kizimda da aynisini yasadim🥲 Uykular corba oluyor, gunduz uykulari yok denecek kadardi… Gunduz uykularini duzenli ve iyi uyuor mu?..
missniso Haffuse gündüz hiç cok iyi uyuyan bir bebek olmadı en fazla 1 saatten 2 uyku yapıyor toplam 2 saat acaba az mi geliyor diyorum fazla uyuyunca da yine uyumuyor ya Allah başka dert vermesin tek uyku olsun diye avutuyorum kendimi ama zor oluyor
missniso seboss35 ahh evet kalktım işe geldim tabi sabah hic bir sey olmamış gibi gülerek acti gözünü bi an unuttum geceyi ama uyku bana bastırınca hatırlarım yine 😅
Voleddurderkum Benimdunyamm kesinlikle biz 5e yeni girdik resmen çocuk canavarlasiyo 4 ay cok zordu 10 gündür 5teyiz
missniso joyfulmom biz bütün dislerde yasadik huzursuzluk ama su an dis görünmüyor atak haftasidir insallah yaşayıp biter gider ya benim huzursuzlugumu da hissediyor olabilir mi acaba diyorum
joyfulmom missniso dün bir tane hafız hoca ile görüştüm yakın akrabamız depremi burada biz çok şiddetli hissettik ve Sabah dörtte kızımı apar topar yatağından aldım ve o sırada ağlıyordum korkudan muhtemelen kızım da korkmuş hoca bana bir dua söyledi dün akşam onu yaptım ve bugün uykusu gayet güzeldi korkudan olmuş dedi
Haffuse missniso cok az uyuor, gunduz uykularini uzatabilirsen gece de rahat uyur dedigin gibi, gercekten cok etkiliyor gece uykusunu… Destrkli mi uyutuyorsun?..
missniso Haffuse 2 uyku dan 3 e çıkarsam bilemiyorum ya yapılan matematiğe uymuyor yaşına 2 ay kaldı o zaman gündüz uykusu yeterli olur herhalde 2 3 saat kadar belki rahatlarız sallanarak uyuyor ama babası uyuttugunda daha cok uyuyor ben uyutunca sanirim emmek icin uyanirsa beni bulacağını biliyor mu artik ne