Kubrardplu Bebeğim 7 bucuk hatta haftaya 8 olucak ama inanılmaz gece uyanmaya başladı bu damlayı kullanan varmı bir kaç kişiden duydum kullanıp mmenun kalan olmuş sizin yorumlariniz neler?
Berilsmom13 Kubrardplu bebeği kendi istediği dışında uyutan bi ilaç ne kadar masum olabilir ki sizce. Çok zararlı olduğunu okumuştum bence kullanmayın. Bu uykusuz zamanlar geçicek illa ki
Endegerlimoglum Kubrardplu gece uyanmasina etki etmiyor. sadece uykuya geçerken fayda ediyo. benim oglum yine gece cok kalkıyor
Cesurunmelegi Kubrardplu Bende kullanıyorum çok güzel uyutuyor sadece fiyatından biraz şikayetçiyim pahalı şuan elimdeki bitti yenisini alacağım.
Cesurunmelegi Berilsmom13 bitkisel olan hiç bir ürün zararlı değildir bende doktorumun tavsiyesi ile kullanıyorum içerisinde melisa papatya ve benzeri bitkiler var bilmeden ürünü ezbere kötülemeyin isterseniz?
Emine5546 Berilsmom13 1 ilaç değil bitkisel 2 si zaten doktor zarar olan birşeyi bebeğe verecek kadarda vicdansız değiller ve bnde kullanıyorum doktorum verdi allahta razı olsun bebeğim uykuya dalıyor sayesinde böyle korkutucu yorumlarınızı bnce kendinize saklayın asla kullanmam asla vermem doktor değişirim sen doktoruna güvenmiyorsan bunları yapman normal bacım
twinboymama Berilsmom13 bebeği kendi istediği dışında uyutan bi ilaç ne kadar masum olabilir ki kesinlikle
Berilsmom13 Cesurunmelegi forumda bununla ilgili bir post vardı bilgilendirme amaçlı zararları detaylıca yazıyordu. Şayet doktoru çocuğuma uyku damlası verse derhal o doktoruda değiştiririm. Bilemiyorum tercih meselesi ben fikrimi söyledim kullanmak anneye kalmış bişey
Lalalac Boşuna kullanmayın. Deliksiz uyku sağlamıyor. Bende çok yorulmuştum alıcam deneyeceğim Artık dedim. Ama fayda görmedim yine saat başı uyandı. Anladım ki dişler ne zaman bitiyor o zaman uyuyorlar 2,5 yaşında oldu anca uyuyor 1 kere kalkıyor hala
Emine5546 Kubrardplu bebeğin çok küçük kızım 6 aylık bana doktor verdi 6 tane damlatıyorum uykuya geçişini kolaylaştırıyor ben memnunum ama bebeğiniz küçük kullanmanızı tavsiye etmem takviye gıda ama bebek minnak
Berilsmom13 Emine5546 yorumum korkutucu geldiyse kullanmayabilirsiniz :) ben fikrimi söyledim kullanıp kullanmamak anneye kalmış bişeydir.
Emine5546 Kubrardplu birde fikrimi söyliycem arkadaşım 1 kişi iyi yorum yaptı dıe ianannma diğeri kötu yapti dıe yine aynı şekilde deneyerek gör her bebek aynı değil ama bebiş küçük şuan 3 ay olunca kullanmaya başlayabilir sın uyku düzeni oturuyor sadece 4 hafta sonra kesebilirsn ilacı
Toprakmelissa Kubrardplu hiç bir zararı yok tamamen bitkisel ama daha çok küçük bebeğiniz uykuya geçişi sağlıyo sadece gece uyanmaması için değil yine uyanır yani gece
Poyrazin_annesii Kız ne zararı olcak allah aşkına. Cocuklara verdıgımız ilaçlar antıbıyotıkler daha zararlı. Bu tamamen bitkisel ztn üzerındede ilaç degıldır yazıyor. Arkadasım kullanıyor ama sadecec uykuya dalmasını sağlıyor. Gece yıne sık sık uyanıyor
sm_goktugada Kubrardplu 3.5 yaşında oğlum var 1 yaşında kızım var inanılmaz derecede ikisi de gece sürekli uyanıyolar sürekli uykusuz geziyorum ama aasla kullanmam ben uyucam diye çocuğuma uyku ilacı dedikleri şey bence uyuşturucudur içinde ne varsa Melisa falan diyolar kaynatın içirin en azından ne içirdiğini bilirsiniz
_kizimveannesi29 sm_goktugada Ben melisa çayı aldım arada ondan iciriyorum en azından içim rahat ediyor ne verdiğimi biliyorum
Cesurunmelegi sm_goktugada bahsettiği damla uyku ilacı değil yalnız ezbere konuşmayın ya cidden! İçerisinde sizin o bahsettiğiniz melisa papatya ekstreleri var zararlı bir şeyi doktor niye önersin ya hu!!!!
Emine5546 Berilsmom13 hayır yorum’un korkutucu gelemez gelmez çünkü ben kullanıyorum 1 bcuık aydır korkutucu hiç bişi olmadı neden korkayım 😁
Cesurunmelegi Berilsmom13 doktordan iyi bilen tıp okuyan arkadaşlar var burada sanırsam. Cahil cahil konuşmayın. Bitkisel şeylerden bahsedenler var ürün zaten bitkisel annelere kolaylık olsun diye melisa papatya ekstrelerini damla yapmışlar koruyucu yok ve glutende içermiyor. Aynı pimpiriği çocuğunuza eczaneden aldığınız kimyasal ilaçları verirken de kullanın bence****
LilyaBn Kubrardplu bebeğiniz çol küçük denemeyin. Bazı bebekler uyumayı sevmiyorlar gerçekten. Ben 4yaşını bekliuorum artık uykularının düzelmesi için 4yaşta yetişkin uykusuna geçiş yaparlarmış. 35 aylık kızım. Baybay nigt ben 6 ay önce 3 gün denemiştim damlayı verdikten 10dk sonra şiddetli bir ağlama krizine girip uyumak istedi ve uyuyordu. Ama gece yine defalarca uyanmaya devam ediyordu üstelik normalde ağlamayan bebeğim gece her uyandığında çığlık kıyamet ağladı. Damlayı normal söylenenden az vermiş olmama rağmen. Çocukları huzursuz eden bir şey bence asla güvenmiyorım. Sizde vermeyin anlıyorum çok zor en kötü alın koynunuza sabaha kadar koynunuzda huzurla uyusun. Sizde dinlenin.
Egelibianne48 Oğlum 3 buçuk yaşında kızım 6 bucuk aylık . Gece kızım sabah oğlum uyutmuyo🤦🏻♀️ Damlayı denemedim ama papatya ve rezene cayı icirdim pek bi faydası yok gibi . Canı ne zaman isterse ozaman uyuyacaklar herhalde bende saldım . Bünye alıstı uykusuzluga 😅