Sabahtan akşama kadar ağladığını biliyorum 24 saatin sadece bir iki saatini uyuduğunu biliyorum öyle diyeyim. Artık tanımadığımız insanlar bile kıyamayıp bir şeyler yapmaya çalışıyordu o kadar ki zor bir durumdaydı, asla susmuyordu. Hatta bir günde 3 farklı hastaneye götürdüm ve röntgeni gören doktorlar bu gaz bende de olsa ben de kendimi parçalarım o kadar ki çok gazı var diyordu