Eses1233 Kızlar bebeğim 2 ay 20 günlük kırkım cıktıktan sonra bi kez adet oldum üstünden tam 28 gün gecti yani bugun adet olmam gerekirken olmadım ovülasyon testinden ilk hamileliğimi öğrenmiştim adetime 3 gün kala çift cizgi olmustu simdi bugunde adet günüm şüphede oldgm için yine ovülasyn testi yaptm hafif silik çizgi oldu hamile mi oluyorm🙁
Kubra09 Eses1233 benim de çok silikti ve hamileydim. Hayırlı olsun diyebiliriz 🤦♀️ Tabi kan tahlili yaptır bence hemen
Tuba Eses1233 ovulasiyon testi yumurtlama gününü gösterir hamile olduğunu değil. İlk senesi düzensiz gelebilir gayet normal. Bir hafta kadar bekle olmadı gebelik testi yap. Hayırlısı olsun hakkında inşallah🙂
Eses1233 Tuba ama ilk gebeliğimde de adetime 3 gün kala silik cıktı gebeykende cift cıkıo işin ktü yanı🙁