Merhaba kızlar,7 aylık kızım var.2. Ayından itibaren uykusu geldiği zaman baş parmağını emmeye başlıyor ve o şekilde uyuya kalıyor uyuduğu zamanda parmağını çıkarıyor.İlk başlarda müdahale etmedim gün içinde yapmadığı için ellerini tanıyordur vs dedim.Ama bu durum artık alışkanlık haline döndü uykusu geldiği gibi parmağını ağzına götürüp emiyor.Emzik vs tutmadı kızım.6. Ay kontrolünde doktoruma söyledim bu durumu sadece uyurken yapıyorsa bir sorun oluşturmaz 2 yaşına kadar bir sorun değil,gün içinde yapıyor olsaydı problem olurdu bırak emsin emzik emmesinden parmak emmesi iyidir emziği bıraktırmak daha zor çünkü dedi.Ama bu ayda şöyle birşeye başladı ek gıdaya geçtik kaşığı ağzına alıyor yemeği yuttuktan sonra parmağı emiyor tekrar kaşığı uzatınca bırakıp parmağı yemeği yiyor tekrar parmağı emiyor.Bu seferde yemek yerken parmak emmeye alışacak diye korkuyorum.Aranızda bu durumu engelleyebilen tecrübeli anneler varsa paylaşabilir mi eline çorap vs geçiriyorum ama onu da çıkarıyor zaten ememediği için uykusu da olduğu için hırçınlaşıyor