Oğlum tam 2 yaşinda bir hafta önce başladım kesmeye önce ilk 3gun gündüzleri tamamen kestim geceleri 2sefer emzirdim sonraki 3gun geceleri bir sefer emzirdim dün gece hiç vermedim tamamen kestim goguslerden süt ne zaman geri çekilir aceba bu şekilde bıraktıran oldumu bı bilginiz varmı