Arkdşlar acil gören dönebilir mi arkdşm için yazıyorm 38 haftalık bu gece kanaması olmş adetliyken pıhtı parçalı gelir ya o şekilde gelmş riskli bir durum mu acaba hafiften sancıları başlamış şuan hastaneye gitmesi gerekiyor mu yoksa sabahı mı beklesn