Sumshn 38 üstü ateşte nasıl yatırmalıyım? Ateşi düşsün diye beklerken bide üşütmek istemiyorum. Kısa kollu zıbın üstüne ince bir örtü serdim ama örtüyü tepikleyip attı. Ateş düşürücü verdim 1-2 saat böyle üşür mü?
OykDrn Sumshn 38 üstüyse ılık bir duş aldır bebeğine zıbın yeterli olucaktr evin ısısını sen dha iyi bilirsn cnm soğuk uygulama yap bebeğin havale geçirmesin
Sumshn OykDrn 38.1 fln şuan ilaç verdim. Islak bezle sildim vücudnu. Uyuyo duşa sokamadım. Dünden beri ateşi inip çıkıyo da gececen emin olamadım
Yaso156 Sumshn Sumshn 39 dereceye gelmediği sürece korkma ayağında çorap olsun ısı dengesi için calpol verdiysen 1 saatte bir bak endişelenme kaç aylık belki diş döneminde dir
Yaso156 Sumshn düşmeyen ateşlerde 12 saat de bir arayla antibiyotik de verdiriyorlar 6 aylık bebeğimde de ben yaşadım aynısın