prensesannesiiiiiiiii ayyy bu benim kızım resmen. Ben saldım en son, yoksa benim psikoloji gidecekti. Bizde hastalandık gecen hafta ve huy değiştirdi cocuk. Ne yemek yer oldu ne dogru düzgün oyun oynar oldu. Yemek kendi isterse istediği şeyleri yiyor az az. Ama bize izin vermiyor. Ya da simdi kendisi yemek yemeye merak saldi. Ben de izin veriyorum, kafa göz yemege daliyor. Ne yiyor, belki 2 kasık. En azından 2 kasık yesin hic yemeyecegine diyorum😇. Devamli kucakta, devamli emzik agizda gezmek istiyor. Emzikleri saklıyorum gün içinde, görmediği müddetçe sikinti yok, uyku uyuyacağı zaman veriyorum tek.