Kızlar merhaba bebeğim 4 aylık olacak 1 hafta sonra. 2 aydır mama içiremiyorum bir anda herşey bozuldu. Kucakta deniyorum ayakta deniyorum sallanan sandalye de deniyorum yok yok yok. Sadece araba hareket halindeyken içiyor. Birde uyurken. Tüm tersler doktorumuzda yapıldı. Alerji,kan,idrar herşey temiz. Doktor bir süreçtir geçer dedi ama geçmiyor 2 ayı geçiyor neredeyse mama saatleri zulüm oldu artık. Sütüm de yok sadece mama içiyor çok üzülüyorum psikolojim bozuldu artık. Mamayı verince ağlıyor diliyle iktiriyo çiğniyor ama asla içmiyor. Denemediğim mama,biberon kalmadı. Çok şükür inançlı biriyim İzmir’de yaşıyoruz ama çevremde hoca yok öyle bildiğim. Bildiğiniz biri varmı okutabileceğim .ben kendim sürekli okuyorum ama son çare belki nazar olmuştur diyorum:( uzun oldu hakkınızı helal edin 🙏🏻