DenizinAnnessii hastaneye götürün hava verirlerse rahatlar belki. Biz daha yeni atlattık umarım sizde hızlıca iyilesirsiniz. Antibiyotik verdim o kustu yine devam ettim buhar, serum fizyolojik, balgam söktürücü kullandım çok oksurdu çocuğum bir hafta on günde ancak atlatabildik. Hala tam geçmiş degil. Bol sıvı verin annesi şu, corba emziriyorsaniz daha sık emzirin. Doktor öyle söylemişti bize.