15 aylık oğlumu ikea beşiğine indirip kaldıracağım diye fıtık çıktı. Her indirmem de feryat edecek duruma geliyorum.
Montessori yataktan memnun musunuz?
Hangi yaşta geçmeliyiz?
Önerdiğiniz bir model var mı? Görsel ekleyebilirseniz çok mutlu olurum.
Dikkat etmem gereken bir püf nokta varsa belirtir misiniz? ❤️❤️