semma007 Bugün dışarı çıktı bebeğim uyur diye düşündüm ama az uyudu üstelik eve geldik ağlamaktan gözleri şişti.uyumadi gazinoda aldık ama aşırı hiysuzdu ne önerirsiniz arkadaslar
pasaklisinkukuli semma007 dua okumanı dılarda sevdilerse agırlık yapmış olabilir ikincisi dışarda fazla uyarana maruz kalması uykuya geçişi zorlaştırabiliyor
sagopakajmerap semma007 bu bizde de var herhangi bir eve gitsek aşırı huysuz ve uyumuyor eve geldiğimiz an uyuyor huysuzlukta gidiyo neden olur ki anlamadım 😞 sürekli okurum anlamadım nazar falan mı değiyor
asiltonunmommysi semma007 kaç aylık eğer küçükse yenidoğan döneminde falan dışarıya alışkın olmuyor ve fazla uyaranla karşılaştığı için yoruluyor huzursuz oluyor. Zamanla dünyaya alışacak o zaman böyle bir sorun kalmayacak.
kbra-10 eve geldiğinizde mutlaka üstünü değiştirin nazar falan vardır belki okusanizda o gitmiyor ya da eve alışmış olabilir
semma007 asiltonunmommysi henüz 50 günlük evet çok huysuzdu anlatamam birde yolda uyumadi sağa sola baktı bir avmye girdik ağladı insanlaalra bakıyor yüzünü eşkitiyor 😁
kbra-10 semma007 ay iyi hadi çok şükür bide eşimin ananesi 12 kere besmele çekip yüzüne ufle demişti bana her besmele çektiğinde üfle yüzüne o da iyi geliyor nazara inanırım ben de sürekli okurum bir de üstünü değiştirin cidden o da ise yarıyor 👍🏻☺️