İyi geceler kızlar bugün oğluma 2 alt 2 üst aldım hemen makinaya attim kısa programa cikardigimda hep tüylenmis bantla biraz ropladim ama yokmu bunun bir çözümü sinirimi bozdu gece gece 😔 tüylenmemesi icin ne yapmaliym yada nasil yıkamaliym. Bilgisi olan yazarsa çok sevinirim