Kızım iki ay 20 günlük . İlk bir buçuk ay hiç uyumuyordu gaz sorunumuz vardı . Sonra bi anda düzeldi ve kendi kendine rahatlıkla çıkarabiliyor . şimdi de son 3 gündür asla uyumuyor ve ağlıyor . Kaç gecedir 4 den önce uyumuyor . Sebebi ne olabilir ? Karnı tok altı temiz gazı da çıkıyor 🤔