gulbiss geceleri bende alt değiştirme yapmıyorum, bir ara sabaha karşı büyük tuvaletini yapıyordu o zaman değiştiriyordum bi de nadiren uyanır uykusu da açılırsa o zaman değiştiriyorum. Kızım 3 buçuk aylık hemen hemen 2 aylık olana kadar hep ıkınarak uyandı o yüzden bende de hep gaz çıkarma çabası vardı ama meme verince hemen durup uyuyordu bende gaz çıkarma olayını bıraktım, saat 22 gibi yatıyor gece 3-4 gibi emip tekrar yatıyor 5-6 gibi tekrar kalkıyor ondan sonra yanımda yatıyorum, çünkü uykusu çok hafif oluyor ıhlayıp pıhlayınca meme veriyorum tekrar uyuyor en son da 8de kesin kalkış yapıyoruz. Gaz çıkarma da alt değiştirme de yapmıyorum bazı durumlar dışında