Teşekkür ederim konuşmak dertleşmek iyi geldi, yapılması gerekenler belli aslında ama şairin dediği gibi, “gitmek mi daha zor kalmak mı?”
Yaş olmuş 35 ki 33ümde evlenmiştim. Sanki ben evlenirsem dünya kurtulacak gibi ablamlar abimler tek başına olmaz evlen de evlen diye başımın etini yediler. şimdi bu yaşadıklarımın hesabını kim ödeyecek, geçen onca zamanı kim bana geri verecek? Koca bir boşluk işte.
Oğluma canım feda ama yaş aldıkçada cesareti kırılıyor gözü korkuyor insanın. Bi yanı kalk git derken öbür yanı “ya gittiğinde burdan daha kötü olursa” diyip duruyor. Allah hepimiz için hayırlı yazılar yazsın inşallah, tamda ezan okunuyor, kim dardaysa ona yetişsin inşallah 🤲🤲