Merhaba anneler maddi durumum iyi değil kızım 9.aya girmek üzere iri bir çocuk ve şuan sadece 3 külotlu çorabı 3 uzun kollu zıbını bir sweat ikide eşofmanı var sizlerden ricam ufak bir miktarda kıyafet satın alabilirim sizlerden 1 buçuk 2 yaş kıyafetleri olur çünkü kalıplar çok ufak oluyor