Gebelik var. Benim de böyle çıkmıştı hayalet çizgi deniliyor. Kaç tane yapmışsın hepsinde var. Erken gebelik testi yaptığımda o kadar belirsiz bir çizgi vardı ki gölge bile sayılmazdı. Kaset testlerde negatif çıkıyordu bir hafta sonra denediğimde bütün testler bu testler gibi olmuştu. Negatifken kuruma çizgisi falan öyle bir şey görmedim hiç.