MommMelisaM Kızımın doğum günü için elbise ve parti süsleri almayı düşünüyorum kızlar daha önce hiç bu siteden alışveriş yaptınız mı ? Memnun kaldınız mı? Sormak istedim 🌺
S_x_w MommMelisaM evet yaptım doğum günü elbisesi ve badi almıştım..güvenilir bir site ancak alacağınız ürününün beden bilgisini mutlaka sorun..bazı kalıplar dar
MommMelisaM MinikPandam_ sorunuzu yeni gördüm hayır o siteden yapmadım alışverişimi ama yapanların geneli memnun kalmış