Seyda2309 Merhaba bende anksiyete var beraberinde çok bunaldigim zaman şakaklarimda basınç ensemde agri oluyor istemsiz şekilde kendimi sıkıyorum bu yüzden aranızda kullanan var mı sinir ve gerginlik için ?
Hiranurzeynep İlaç kullanmıyorum ama söylediğiniz belirtilerin aynısı bende de oluyor anksiyete midir
Altayyas Anksiyetem var , dun doktora gittim karışık anksiyete ve depresyon dedi . İkaca başladım şuan iyim . Yoksa çok ofke , sinir , mutsuzluk , ağlamak, oz güven eksiklik hepsi karışmıştı ,. Kendimi çok sıkardım kasalarım agrımaya başladı .
Seyda2309 Altayyas bende çok sıkıyorum kendimi işte ensemden ağrı şakaklarimda basınç oluyor ne ilaç verdi size
Seyda2309 Reyyan1403 haklısınız hep okuyorum ama bu kendimi istemsiz şekilde sıkmalarima engel olamıyorum
Altayyas Geçmişi gelecegi düşünmekten oluyor şimdi burda hayatının tadını çıkar dedi Doktorum . Anksiyete yenmek istersen