Kızlar 3 ay önce doğum yaptik sezaryen. Çok çabuk iyileştim. Bu zamana kadar da iyiydim. Ama birde. Karin agrim basladi. Aynen doğum sonrasi olan ağrı ama dikiş kesi agrisi gibi değil kas ağrısı gibi. Öksürürken veya egilip kalkarken hissediyorum. Normal mi acaba bi anormallik olabilir mi