Mgf Oğlum Bi hfta sonra 5 aylık olacak. 4 5 gündür gazı hem arttı hemde kötü kokmaya başladı. Acaba demir damlasına başlamıştım o yapmış olabilir mi. Bestiron kullanıyorum başına gelen oldu mu neden olmuş olabilir anneler
nurbelonuc Mgf benim bebeğiminde gazı geçen ay çok kötü kokuyordu neden olduğunu bilmiyordum ama geçti 1 hafta sonra
minnos004 Mgf büyük abdestini yapmamissa kokar. Mesela kac gün önce yapmıştı bu cok onemli. Birde bes günü bulmuş sa fitil verin kesin.
Beyefendiyanak Mgf bizde 2 aylık olduğunda 7-10 günde bir kakasını yapmaya başladı şuan 4 buçuk aylık doktora götürmüştüm alerji belirtisi olabilir dedi deneme yanılma yoluyla alerjisi olmadığını anladım daha sonra sağlık ocağındaki hemşireye sordum oda bize sadece anne sütü alan çocuklarda bu durum normal dedi bağırsakları geliştiğinden sindiriyorlarmış ben denemek için mamada içiriyorum arada mamayı içtiğinin ertesi günü kakasını yapıyor bebeğiniz huzursuz değilse ağrısı sancısı yoksa korkmayın dedi gazının kokması da bundan kaynaklı 3 5 gün kakasını yapmayınca içerdeki bakteriler kokutuyor bizdeki gibi düşün 😀 ama yinede içine sinmeyen bi durum varsa doktora göster
Mgf Ali_asaf_10 2 haftadr kaka konusndada sıkıntlıyz aslında Bi hfta hiç kaka yapmadı ama ozmn bu koku durumu yoktu. Sonra fitil verdik yptı ondan sonrasındada 2 3 gün arayla yapıyo zma çok az kaka yapıyo üstünde damlaya başlayıp koku olunca merak ettim acaba damla mı yapıyo diye. Sağlık ocagnn verdiği kabız yapıyo dedikleri için bestiron aldım onda kabız yapmaz yazıyodu
Ali_asaf_10 Mgf kullandığınız marka konusunda yorum yapamam kullanmadım ben sağlık ocağının verdiğini kullanıyorum bizde bi sorun yaşatmadi. Ama demir damlalarının çoğu gaz çıkarmada koku yapar kaka rengini değiştirir. Kendj kullandigim bile oyle yapti bana ek gıda vermiyorsunuz daha değil mi biseyler vermeye başladıysanız o zaman kesin kokuyor bir de usuttugunde de kokar eğer midesi falan rahatsızsa üşüdüyse. Bu ihtimallerdendir bence
Mgf Ali_asaf_10 ek gıda vermiyorum hiçbişy sadece anne sütü alıyo. Üşüttüğü zamn kusuyor genelde kusması yok ev sıcak Üşüttüğünü düşünmüyorum ama dediğiniz gibi damlada olabilir ozaman
fisun_oqretmen Benim de bir ara öyle olmuştu,doktorum senin yediklerinle alakalı bir durum dedi,bazı yiyecekler yapabiliyor,ben kuru fasulye nohut ,tatlı bunları bol tükettiğimde bebeğimin gazı da dışkısı da çok ağır kokuyor.Doktorum buna bağlamıştı.
Mgf fisun_oqretmen gaz yapacak korkusuyla bakliyat türü tüketiyorum henüz. Onun haricindede normalin dışında extra koku yapacak bişy yemedim yani onu bzde düşndk acaba yediğim bişyden mi oldu diye ama herzamn yediğim şeylerin dışında bişey yemiyorum
fisun_oqretmen Mgf o zaman farklı bir durum olabilir doktor tarafında bir değerlendirin isterseniz,hayırlı geceler dilerim😘
minnos004 Mgf evet normal ama yapınca da çok agrili olur benim başıma geldi bes günden sonra pit diyince keskin koku sarardı 🤣 güzelce masaj yaptım sırtına karnına ayaklarına zeytin yağı icirdim anca yapti yaptıktan sonra da kokmadi
Mgf minnos004 akşam bende aynılarını yapmıştım sabah baya rahatladı şükür kakisini ypınca gerçkten kokunda gzda gitti☺️
Mgf Beyefendiyanak yok Bi huzrszluğu falan yok onu bnde okudum karın şişliği sancı vs yok gayet rahat.aşı gnümz gliyo gidince hemşireye sorcam Bi.
minnos004 Mgf geçmiş olsun o zaman. Öyle kokuyordu ki eşim diyordu hani bebekler güzel kokardı bizim kızımız kokarca olmus dakika başı pıt dedikçe basim dönüyor 🤣🤣