Herkese merhabalar sevgili anneler, ben ve esim ortaokulda ogretmeniz. Aslinda mesleki anlamda gelisimsel olarak teoride biliyoruz bircok seyi fakat etrafimizda yine de bu yas civarinda pek bebek olmadigindan, diger bebeklere kiyasla bizim kizimiz ne durumda cok merak ediyoruz. Evet biliyoruz, kiyaslamayalim, gelisim ozel falan filan ama insan yine de merak ediyor. Aslinda ben biraz sakin akisina birakmis bir anneyim fakat esim o kadar pimpirikli ki bana da bulastiriyor. Ben bizden bikac ornek vereyim. Sonrasini da sizlerden rica ediyorum. Mesela bizimki, bikac kelime soyluyor, 3-4 adim atabiliyor… Sizinkiler neler yapiyor ? Birde ankete katilirsaniz sevirim.