rdnzvc Merhaba kozlar yeni doğum yaptım. Lohusa psikolojisi altta kuaför var gidip kısacık kestim kulağıma kadar. Şimdi de mecbur düzleştirici almam gerekecek. Acaba tavsiyeniz var mi ? Ne alayım
teacherozlem rdnzvc arzum inci ya da arzum belissa çünkü ucu ince ve benim saçlarım da kısa çok memnunum
rdnzvc teacherozlem evet doğru, saçları kısa , kaba bişeyle yapamam. Benim saçlarda ince telli bir de Allah ne verdiyse dayadı ara makası. İki tutam saç kaldı nerdeyse :)
menek16 rdnzvc senelerce babyliss kullandım bi dönem remington sonra bozuldular çok düzleştirmiyorum iş görsün dedim aprilla aldım sıfır beklentiyle benden sonra çevremden en az 10 kişi daha almıştır 😅 yorumlarına bakın trendyoldan