Çalışmaya düşünüyorum iş bulabilirsem tabi kızımı kreşe vermek istiyorum şuan 28 aylık o zamana 3 yaşına yakın olur diye düşünüyorum ama benden asla ayrılmaz asla kimsenin yanında durmaz heryere beraber gider her işi beraber yaparız. Kreşe alışamaz çok ağlar diye de düşünüyorum çocuğu böyle olup kreşe alışan var mı ne kadar sürede alıştı süreç nasıl oldu