Haticekanik Damaklari çok fazla kaşınıyor çok huysuz uyumuyor iştahı hiç yok ara sıra ateşi çıkıyor ama ağzında hâlâ diş yok sizce bu dış belirtisimi ya da ne zaman çıkar diş granülü kullanmam gerekiyor mu ? 7 ay 6 günlük oldu
yorgunanneeeee Haticekanik Çok rahatsız etmiyorsa bişey kullanmanızı tavsiye etmem belki uyurken ağrı kesici verebilirsiniz. Ateşi 38i geçmiyorsa diş olabilir. Taze yeşil soğan verebilirsiniz en iyi ve en doğal ağrı kesici.
rreeyhann Haticekanik benimde oglumun o aylarda cikti ve her dis cikartidinda yazdiklarinozin hepsini yasiyoduz
Funday35 Haticekanik diş belirtisi oglumda böyle oldu 1 hafta sonra çıkardı cnm 1 tatlı kaşığı zeytinyağına 3 tane karanfil ez damaklarina sür granülden daha iyi ben öyle yapıyorum cnm
Kubrakyrk Ben saf zeytinyağı ve karanfil yağını karıştırıp diş kalıyıcı ile sürüyorum rahatlıyor granül almama gerek kalmadı (1 yemek kaşığı zeytinyağ 3-4 damla karanfil yağı buzdolabında beklet soğuk sür)
Kubrakyrk Haticekanik bilmiyorum ilk senden duydum şuan çevremdekiler önermişti banada bende bi zarar olmadı şükür