İyi akşamlar sölediğim biraz garip gelebılır bazı geceler oğluma bakmak için kalktığımda kırmızı ışıklar görüyorum yani nedenini bilmiyorm ama normal doğum yaptım doğum yaptığım zaman idrarda protein çıktı tansiyonum yükselmiş baya ışıkları felan kapatılar sancıyı karanlık bi odada çektim diyebılırdım ( devlet hastanesı ) doğum öncesindeki hafta karıncalar ucuyor gibi oluyordu anlamıstım tansıyondan olduğunu nyse yani bu kırmızı ışıklar her gece değil ama bn bununla alakalı olduğunu düşünüyorum bılemıyorum tabı garip gelebılır ihtimal olarak bunu düşündüm doğum öncesi böyle bsy yoktu