Merhaba, 1 aydır diyetisyen kontrolünde diyet yapıyorum. Bebeğim 10 aylık ve emiyor. Detoks suları içtim bu süreçte. Şimdiyse bir detoks çayı verdi diyetisyenim, ödem attırdığını düşünüyorum. Bebeğimin 10 aylık olmasını bekledi ama bu çayı vermek için. Emzirme konusunda bir etkisi olmaz diyor. Bugün ilk defa denedim ama emin olamıyorum. Bebeğim ishal olmadı, biraz zor yaptı kakasını bugün. Bu cayın etkisi mi değil mi bilmiyorum ama takip edeceğim. Merak ettiğim bu tarz çaylar emzirme döneminde sakıncalı mı sakıncalıysa niye versin ama diye düşünüyorum. Bir diğeriyse bebeğime bir yan etkisi olur mu?