Tuba
mlda_nr
Bisaniye
Tekemerve
Krispii
meeese
Azra_Mina
Gamzeren13
Nekadar zor bir durum ilk bebegimde 18 ay emzirdim ve yaninda kaldim elhamdulillah hicde pisman degilim.
Suanda ikinci bebegim 10 aylik olana kadar full maasimi alabilecegim, yani sira bebegimi bir krese verip geri hem isin hem okulun yolunu tutacagim, yurtdisindayim keske burdaki sartlar ordada olsa 10 ay sure bize az geliyor burada ama Turkiyeyi dusunuyorumda hicde az degil buyuzden bu yaziyi paylasip sizin dusuncelerinizi almak istedim.
Keske dediginiz gibi o 1,kerelik sut hakki olmasa... Aylik olsa ona bile raziyiz yada nebileyim maddi geliri cok dusuk olan aileye ayda 10 paket mama 10 paket bez 10 paket vs... Uzar gider kisa sureligine (5 ay gibi) bu yardimi yapsalar..
Nebileyim ya yapilmasi, gereken okadar sey var..
Keske imkanlarimiz el versede surekli bebeklerimizle beraber olabilsek.. Ilk oglumdan 18 aylikken ayrildim hic dokanmadi herseyini tatmisdim dahada tadiyorum elbette ama simdi 10 aylikken nasil ayrilacagim diye dusunurken bu yaziyi okumak bana ilac gibi geldi.
Allah her annenin yardimcisi olsun insaAllah keske tek maasla gecim saglansada hepimiz rahatca evimizde yavrularimizla kalabilsek..
Tartismaya girecek okadar konu var ki.. Konustukca icimiz yanacak bu belli..
Umarim guzel ulkem daha guzel yerlere gelirde torunlariniz torunlarimiz rahat olur.. 💕