1.5 yaşında oğlum kafasını geri atıyor, 1 yaşında yapmıştı ama görmemezlikten gelip unutmuştu. 1.5 Aydır kvlerdeyim .Kv ve kp Çocuğa sürekli müdahale , elleme, yapma, dokunma gibi gibi. Bende sürekli ilgilenirim oğlumla oyun , etkinlik , bir yeri açmaya kalktığı zaman falan anlatırım dinler. Fakat şu 10 gündür beni dinlemiyor. Ve çocuğa sürekli müdahale sıkıldı ki ben sıkıldım büyük olarak. Kp devamlı eve eşya ya zarar vermesin modun da ,vermedi de izin de verdirmem. Ben bir şey derlen siz karışmayın diye eşim kaç kez söyledi bende söyledim ama eski kafadalar hala… Nasıl unutturabilirim acaba