Canmoglum- Arkadaşlar oğlum 2.5 yaşında yemek yedirmek zulüm geliyor bana verdiğim her lokmayı yanağında tutuyor bir saatte bir lokmayı yutuyor varmı aranızda buna çözüm bulan
Merve-Mert Canmoglum- gel sarılalım arkadaşım bende bu konudan çok müzdaribim. Martta 2 yaşına girecek 1 senedir bi çözüm bulamadım bi öğün yemeğini yedirmek saatlerimi alıyor
Sessiz_oyuncu Canmoglum- yemek yerken çizgi film izliyormu ? Benim görümcemn kızıda ağzında bekletiyor 5 yaşına yeni girdi. Kendi yediği zaman çok hızlı yiyor ama çizgi film açıksa onu 1 saatte ancak yer ona dalıyor ve yutmuyor çiğnemeyi unutuyor resmen. Çizgi filmi kapatınca daha hızlı yiyor.
Tugcelanur Benim kızım da 3 buçuk yaşında ama artık söylüyor beğenmeyince ağzında tutuyor beğendiğine yiyor sonra doyunca yine ağzında bekletiyor 😂 sonuna kalkıyor doydum diyip
Ogzshn Canmoglum- merhabalar bebeğinizde düzelme oldu mu acaba bu konuda malesef aynı sorunu yaşıyoruz 20 aylık