Mdorukkk evet genelde böyle söylüyor ama günde çok sayıda kaka yapıyosa emdikten sonra veya alerji olmayan mamadan sonra genelde aslında direk dokunduğunu gösteriyo ama nedense bi süre takıp ediyolar ben çok ısrarcı olmuştum bu konuda çünkü yiğenimde süt alerjısı bi bebekti malesef geç anlaşıldı 7. Ayında bu yüzden gelişimi kg boy geri kaldı korktuğum içinde 1 aylık yoktuk biz teşhis konulduğunda