İyi akşamlar son üç gündür 18 aylık kızım büyüğü olduğunda çişim geldi diyordu dediği zaman beraber wc gittik ve yaptı bende bana söylemeye başladığı İçin bez bıraktırma calışmalarına başladım iki gün sadece büyük tvl geldiğinde söyledi bugun lazımlık aldım ve direk wc koydum çişi geldiğinde buraya oturuyoruz artık burda yapıyoruz dedim oda oturdu karşısında afedersiniz ıkınma hareketleri yaptım Böyle yapıyoruz tuvaletimizi diyerek oda yaptı sonra çişim geldi sözleri çoğalmaya başladı ve küçük tuvaletini de yapar oldu bazen unutuyor oyuna vs dalıyor bazen de yapıyor bugun 2 kez taktım sadece gündüz ve gece yatarken acaba böyle devam edersek onu da bırakır mı bu zaman da gece yi nasıl aşacağız, güzel ilerliyoruz ama unutmasından korkuyorum ne zaman altını bez lemeyi bırakmalıyım tecrübeli arkadaşları dinlemek istiyorum