Prensesss_annesiii evet ama 6 aylık faiz daha yüksek mantıklı getirisiyle en basiti gram alıp da koyarsınız kenara veya fiziki altın hesabında olabilir bankada bildiğim kadarıyla altın yükseldikçe bankadaki altın da yükseliyor (helal haram kavramına dahil) olmamış olursunuz normal nasıl altın değerleniyorsa ordada değerleniyor ama bunu en net bankadan öğrenebilirsiniz. normal altında önerirsem ya gram yada çeyrek derim her ay alıp koyarsınız kenara birde mobil bankacılıktan yapılabilecek altın hesabı açtırabilirsiniz