Enesim yani bu belirtilerden mi anladı doktor bilmiyorum ama doktora özetlediğim rahatsızlıkları; kabızlığı, huzursuzluğu, surekli ağlaması, çok salya akıtması, uyuyamaması. Ama bunlardan hangisi d vitamini testi yapmasına sebep oldu bilmiyorum. Sanırım kabızlığı. En çok ona yoneldi çünkü