15 aylık, geçtiğimiz ay doktor kontrolüne de götürdüm bunun için. Bir sorun olmadığına kanaat getirdik ebeveyn olarak. Ama ısrarla yapmaması çok üzüyor beni. Göz temasımız çok iyi, bazen komut alıyor, adına bakıyor. Yani bir sorun yok buna eminim ama.. bilirsiniz işte etraftakilere bakıp böyle küçük jestleri niye yapmıyor diye üzülüyorum