Benimde bebeğimde solunum sıkıntısıdan dolayı 10 gün kaldı fakat meraklanmayın 7 günde iyileşiyorlar 3 günde tedbir amaçlı tutuluyor bebekler. Biziimkisi bir kere girdi peşinden devamıda geldi rabbim kimseye yaşatmasın çok kötü bir durum 3 kere yogumbakım süreci yaşadık inşallah başınıza gelmez diyelim.