Gozzy0307 35 aylık şuan koynumda yatan kızım ve bu yazınızı görmem☺️. Bunaltıcı haklısınız bende çok bunaldım hala arada bunalıyorum. Sizin zamanınızda bende anne yanını bez ıvır zıvır koymak için kullandım sadece🙈çok kısa kendi odasında yattı sonra tekrar koynuma almak zorında kaldım çünkü benim koynum dışında asla uyumak istemiyor. az önce instagramda bakınırken deprem,enkaz,ailesini kaybetmiş, çocuğunu kaybetmiş aileleri görünce dedimki dibimden hiç ayrılmasın şimdi birbirimize sarılıp birbirimizi ne kadar çok sevdiğimizi söyleyip güzel hikayeler uydurup güzelce huzurla uyuyacağız❤️