Selam anneler. Bebeğimin problemi ne bir türlü anlayamıyorum. Bu konuda fikri olan varsa yardımcı olabilirseniz çok sevinirim 😞 bebeğim 9 aylık kız. 9300 kilosu 74 boyu. Reflü problemi var diye doktora gittik bşr süre ilaç kullandık. Şu an ilaçları bıraktık. Ama bu kez kusması reflüden mi anlayamıyorum. Gün içerisinde iştahı yerinde sıkıntı yaşamıyorum. Kusması da yok. Akşam en son sütü saat 6 da içiriyorum. 8 de de uyuyor. Saat 12 gibi rüya öğünü yapıyorum. Ama o rüya öğünü bebeğimi bitiriyor. Sabah kalkınca gaz bombası gibi oluyor ve sürekli öğürüyor o gazı çıkarmak için. Midesinden değişik sesler geliyor kusana kadar öğürüyor geğiriyor. Bu problemi gün içerisinde yaşamıyoruz. Sadece sabah ilk uyandığında oluyor. Sizce gece beslenmesini kesmeli miyim. Bana çok küçük geliyor ihtiyacı varmış gibi. Yatmadan önce saat 7,30 gibi muhallebi tarzında tok tutacak bşr şeyler yedirsem sabaha kadar acıkmaz mı? Yada sizce bu kusma problemini çözer mi ç?