Korkuyordur aynen. Ya da iğne yapılacak sanıyordur. Benim kızım da çok ağlardı yenidoğan döneminde topuk kanıydı enfeksiyon için kan almaydı bilmem ne çok üst üste kan alınmıştı ona bağladım. Şimdi oyunlar oynayarak altını açıyorum bezini falan tutuyor bana 🙈🤭