Dbt3401 10 aylık bebeğim durup durup beni ısırıyor. Bazen ayk parmağımı ısırıyor. Bazen sarılır gibi yapıp yanağımı ısırıyor. Normal midir? Bu aylarda bebeği olanlar sizinkilerde böyle yaapıyor mu? Bu huyunu nasıl bıraktırabilirim ?
Susamuru Dbt3401 benimkide 8.5 aylık sürekli ısırıyor normal bence dişi kaşınıyordur yani ısırmaktan ne olabilir ki 😂
minnosanne0 Dbt3401 çenemi burnumu ısırıyor du bıraktı onu şimdi dişleri var elimi ısırıyor tepki verince hemen oyuna çevirip alışkanlık yapıyor.
Merveeemeeliss Dbt3401 benim kide 10 aylık veee aynı hareketleri yapıyor ama babası oyun yaptığı için banada yapıyor
Esraerdem Istemsizce güldüm 😂 benim bebeğimde 10 aylık ve bi ara cok yapıyordu simdi bıraktı. Büyük istimal sizi diş kaşıyıcı olarak kullaniyor olabilir, yani yeni bir dis geliyor olabilir. Birde ısırdığında tepki vermemeye çalışın ki oyun sanmasın unutsun
Dbt3401 Esraerdem tam bakıyorum sarılıyo sevindi beni öpcem herhalde diyorum bş bakıyorum ısırıyor 😁 herkesi ısırmasından korkuyorum
Dbt3401 Susamuru sürekli huy edinmesinden çekiniyorum açıkcası. Yoksa diş kaşıma sürecinde olduğunu tahmin ediyorum da acaba devamını getirir mi sürekli o yüzden tedirgin oldum
Dbt3401 minnosanne0 aynen öyle. Çene ve burun genellikle. Bazen de ben koltukta otururken ayak parmağımı ısırıyor 😁🤦🏻♀️ sizinki kaç aylık şuan? Ne zaman bıraktı ısırmayı
A2B4 Dbt3401 Bende herkese bir soru sorabilir miyim anneler Benim bebegimde 9 aylık ellerini gel hareketi gibi açıp kapiyor.ama gel hareketi degil.sonra ellerine bakıyor göz hizasina getirip tekrar açıp kapiyip ellerine bakıyor normal mi?