Merhaba, bebeğime doğdugundan beri yarım kundak yapıyordum daha huzurlu uyuyor ama şimdi dönmeye çalıştığı için kundağı bıraktırmak istiyorum 4. ayı bitirmek üzereyiz ama uyurken elini hemen yüzüne götürüp uyanıyor bu konuyu yaşayan ya da bilgisi olan var mı nasıl bıraktırabilirim?