Nrcnkrmn Kızlar aşırı zayfladm emzirrken. Bsy kullanip kilo alan varmı proteintozu fln acilen kilo almak istyrm
Aselikoommm Nrcnkrmn bombax önerebilirim Bende 68 kilo ile dogum yapıp 45 kiloya düşmüştüm ürünü düzensiz kullandim fakat 2 hafta gibi bir surede 49 kilo oldum
caglack Nrcnkrmn bu ben ya :( aşırı zayıfladım gebeliğin başından bile 8-9 kg aşağıdayım ki o zamanda zayıftım. yemek yiyorum ama alamıyorum :(
Nrcnkrmn Aselikoommm hangi siteden aldn bide emziriomusun bnde ona bnzer bı ürün kullnmstm bekarken ama sisirodu kilo yapmiodu bırakınca hemn geri veriodm öle olurmu acaba cvp.verdgn.icin tşk ederm
Nrcnkrmn Bettto ayy zayiflikta kötü kiloda kötü hamilelikte 86 ya çıkmıştım aşırı kilo almstm smdide 49a dustm gydgm hcbsy yakismio çocuk gbi oldum
saricivcivimm07 caglack ay bu da ben işte doğuma giderken 58dim şimdi 45 🥹 normalde de kilolu biri değildim zaten 48 - 49 kilolardaydım ama şimdi aşırı zayıfladım emzirmekten kaynaklı 😣 şöyle bi 55 olsam yeter🥹
Aselikoommm Nrcnkrmn ben trendyol üzerinden aldım şuan hiç hatırlamıyorum hangi firmadan aldığımı ama yakın zamanlı aldım emzirirken kullanılıyor ben ilacı doğru düzgün kullanmadım bir kutusu hala açılmamış duruyor ve ben aynı kilodayim henüz vermedim kilo
Nrcnkrmn Ali777 ztn zayıftm hep hc yapısal galiba ama aşırı emiyo gün boyu gece boyu ona bagliyrm ben
Dyg1dyg Ben bombax la kılo alanlardanım 25li yaslarımda baslamıstım 42kılodan 59kıloya cıkmıstım. Ama bıranda almadım her aya? 1yada 2kılo alıordum.ideal kıloma gelınce yavas yavas keserek bırakmıstım. Bırakıncada vermedım aldıgım kılomu. Bırdahada hıc kullanmadım. Suan 37yasımdayım oglum 2yas olcak emzırıyorum hala 58 59 aynıyım. Ama emzırme dönemınde bence kullanılmamalıı. Emzırmeyı bırakıp deneyebılırsın. Hıc bır yan etkısı olmamıstıı.
Rozerinn Nrcnkrmn yok bacım emmeyle alakası yok benimkide sürekli emiyo ama veremiyorum sadece 2-3 haftadır çok kötü hastayım 3 kilo vermişim
keskebirazuyusam Bende şu 2 hafta içinde eridim bittim, depremde Hatay’da idim ve o geceden beridir açlıktan ölmemek için bir iki yudum yemek yiyebiliyorum sadece. Protein tozu aldım bugün gelecek ama faydası olur mu bilmiyorum
Nrcnkrmn keskebirazuyusam allh yardmcinz olsn cnm ins çok cbk atlatrsnz hangisinden aldn protein tozunu bide emziriomsn
keskebirazuyusam Nrcnkrmn yok canım emzirmiyorum. 2 yaşında oğlum. Whey protein aldım canım ama daha bugün ulaştı elime. İşe yarar mı bilemedim
Emmosch @Bettto bende öyle, vermediğim gibi üzerine aldım,sadece anne sütü veriyorum 4 aylık bebeğim ama kilolar aynen duruyor
EzgiFatihKerem Emmosch bende emzirirken kilo alanlardanım hamileyken bu kadar almamıştım bende zayıflamak istiyorumn