AkBus Merhaba anneler Bebeğim 8 aylık ve ilk andan itibaren hep parmak ucunda basıyor doktorum olabileceğini söyledi ama benm içim hiç rahat etmiyor.bu durumu tecrübe edinen varmı aranızda
Gulbiye AkBus normal cnm kızımda öyleydi şuan 11 aylık yürüyor ve yeni yeni tam basmaya başladı ilk başta parmak ucuna basması cok normalmiş bir cok yerde oyle okudum ☺️
ankakusu5058 AkBus benim de 9 aylık bebeğim var o da hep parmak ucunda yürüyordu hala da tam basıyor sayılmaz yeni yeni tam basıyor ama arada yine parmak ucunda da duruyor
Kalbenbagli AkBus AkBus merhaba benim kızımda 8 aylık 6.5 aylıktan beri parmak ucunda halada aynı doktora sordum 1.5 yaşında düzelir demişti.
AkBus ankakusu5058 demek bir süreç daha önce etrafımda hiçbir bebekte görmemiştim o yüzden endişelenmiştim
ankakusu5058 AkBus benim de çevremde oyle gelişiminin her anına şahit olduğum bir bebek yoktu biz de garipsedik ilk etapta ama şimdi şimdi düzelmeye başlayınca geçici bi süreç diye düşündük Allah’ın izniyle normal şekilde yürürler inşaAllah kuzucuklar
zumrauysl37 AkBus çok normal parmak ucunda ilk etapta yürüyorlar sonra sık sık yürüyerek düzeltiyorlar benim bebeğimde öyleydi birde yürüteç kullanan bebekler daha uzun parmak ucuyla yürüyor ama sonunda düzeliyor 🌺
SbnmTlg AkBus Ayakta dururken ayaklarını tam yere bastığı oluyor mu? Ayak tabanının tamamını yere de basıyorsa hiç sorun etmeyin bence. Ama hiç ayak tabanı yere basmıyorsa takip edilmeli.
aslioztrk AkBus 10 aylığız ve hala bizim de parmak ucuna basma durumumuz var defalarca bastırmaya çalışıyorum düzgünce ama hep o parmak ucu heepp🙆 Bekliyoruz bakalım ne zaman tabana basmayı ister keyfi 😅
cansueylul AkBus yürüteç kullanıyorsa çok kullandirmayin . Daha küçük benim kızımda öyleydi ayağa kalkıp tam basmayı öğrenince düzeldi . Ayaga kalkmaya başlayınca sürekli ayakkabı giydirmistim