MeteKaan Dogum yaptiktan sonra gecesine baslayan spinal anestezi bas agrisi oldu.3. Gündeyiz icmedgm kahve icmedgm.su sivi alimi kalmadi ama hala ense bölgemde Agri devam ediyor.anestezi kurbani alip kendimi felc kaldim saniyrm ne olur yardim bu sekilde sonuclanan varmi
nazlimom_ MeteKaan benımde öyleydi doğum yaptiğimda sadece yattıgımda ağrımıodu parol içiyordum sabah öğlen akşam bol kahve 4-5 günde geçmişti
Deletedmom_72 MeteKaan Aynısını yaşadım günlük 3 litre su ve bol kahve özellikle filtre kahve için bir hafta sonra bitiyor tamamen geçmiş olsun
Azra41 MeteKaan kırmızı kutulu parol yazmıştı doktorum bana o rahatlatiyordu beni bitter çikolata da iyi geliyor ama benim baş ağrım olmadı ameliyat yerim sızladıgi için içmiştim ağrı kesiciyi
mysaa1 MeteKaan Ben bu şikayetten çekinip genel anestezi olmuştum . Kuzenim kahve ve bitter çikolata yemişti bol bol geçmiyorsa parol için belki biraz daha iyi gelebilir
MerveeeeeEsila Benim de omuzlarım da oldu ama sanırım omuzlarım dan tutup çektikleri için özel hiç bişey yapmadım 2 3 gün sonra kendiliğinden gecti. İnsallah Bi an önce gecer
Heaven MeteKaan ayy sorma aynısını bende yasadım ilk 2 gün hiçbir şey yoktu eger ayaga kalktıysan hızlıca benim gibi olmustur boynumu tutamıyodum emzirirken ozellkle uzanmak lazım surekli bol su kahve bitter cıkolata ve dinlenmek bir hafta içinde geciyor canım
Heaven Heaven hee bir de kulak çınlaması eko sesi gibi oldu sonrasında bir kac gune gecti tamamen o da
AylakMatmazel MeteKaan tansiyonunuzu ölçtünüz mü? Ben de aynısını yaşadım, 4 gün ölüyorum sandım. Annemin aklına geldi bakmak, tansiyon hastası olmadığım için aklıma gelmemişti. 18 tansiyonla hastaneye gittim. Kısa süre tansiyon ilacı kullandım öyle geçti.
FatmaaDeniz İçebildiğim kadar çok kahve içtim. günde 10dan fazla nerdeyse. 4lt su tükettim. Parolun kafeinlisi var eczaneye söylerseniz yardımcı olur sabah akşaö onu içtim . Birde yaklaşık 2hafta başımı yukarda tutarak yattım(birnevi oturur pozisyonda) hastane yatakları gibi evde yastıklarla eğimli bi yer yaptı annem hep o şekilde yattım yataktan birden kalkmadığım için baş ağrısıda azalmış oldu ben çok faydasını gördüm sizde deneyin isterseniz.
Tansukiz MeteKaan bende çektim onu ama 1 gün çektim çok şükür geçti 2-3 kez kahve içtim boyun bölgesine sıcak su torbası koyun ve varsa birileri ufak ufak ovalasın malesef başka yapılabilecek birşey yok çok kötü o boyun ağrısı ya 2. Hamileliği düşünmeme sebebim oldu resmen mahvoldum.
Ayse5868 Bende de sezeryandan sonra ağrı olmuştu ama hemşireler ameliyattan getirir getirmez uyarmıştı başını dik tutma 1 kaç saat dedi sadece yat dedi onu dinleyince geçti sezeryandan sonra başınızı çok fazla oynatmayin uyuşukluk gidene kadar ağrı felan olmuyor
sedaozan MeteKaan doktorum bana parol plus yazmıştı bide kahve içip kafan yüksek olacak şekilde yat demişti öyle atlatmıştım ben. Geçmiş olsun size de
Sedakbyk MeteKaan spinal anesteziden sonra cok bas agrım oldu cola ve sade nescafe (kafein)kendıme getırdı benı ekstra olarak cok bas donmem vardı megerse vertıgo olmusum😭
Birkullanici MeteKaan bende de aynısı oldu başımı kaldıramıyprdum.burdan birinin tavsiyesiyle birer litre pepsi içtim iki gün üst ğate ve geçti .hiç geçmeyeek gibiydi tuttumu kafamı ya eğemiyordum ya kaldıramıyordum
Esra_22 MeteKaan o ağrı bende de oldu ölüypr gibiydim uzanınca geçerdi çok zor aöa bol bol kahve çikolata yemeniz içmeniz lazım