Hamileyken bnm karnım normalden büyüktü . Son ay artık aşırı zorlanıyordum öyle ki ikiz olduğunu fakat sakladığımı bile düşünenler olmuş. Doğumdan sonra herkesin karnı inmişti fakat Bnmkı onbeş güne kadar 6aylık hamile bir karın gibiydı . Şimdi bebek birbuçuk aylık ama hala karnım karnım şiş . Ve acayip bi görüntüsü var. Göbek deliğim dışarda ve sepsert deliğin altı çukur üstü ise yuvarlak .altı sallanıyo yürürken üstü sert . Geçen hafta başka doktora gittim göbek fıtığı olmussun hamileyken dedi. 6aya kadar göbeğin gider ama fıtık rahatsız ederse ameliyat ol dedi . Bnm gibi olan var mı,bi tavsiyeniz var mı