_kizimveannesi29 Linaamom normalde diş çıkartma da iştahsız olunuyor. Mesela benim kızım zorla içiyor mamasını. Ek gıda ile desteklemeye çalışıyorum..
basaksahinx Linaamom kaçıncı ay bi de emekleme yürüme dönemleri ise hareketlilik ve iştahsızlıktan ekstra kilo verebilir
Linaamom _kizimveannesi29 9 aylık kahvaltı yapıyor ama yemek yemiyor mamasını çok az içiyor valla napıcağımı şaşırdım
_kizimveannesi29 Linaamom geçecek canım inşallah sabret.. sevdiği şeyler vermeye çalış çorba falan yap
Linaamom _kizimveannesi29 çorba ağzına sürmez😅katı şeyleri yiyor tavuk falan anca canım. Sence alt iki dişi çıkınca rahatlar mı iştahı yerine gelir mi acaba
Linaamom basaksahinx evet emekleme de var ve aşırı hareketli uyku dışında hep hareket ediyor diyim anlayın😂
_kizimveannesi29 Linaamom bende şu an seninle aynı süreç içindeyim. Alt iki dişi patladı kaşıkla bir şey verirken ses geliyor ama daha ilerleme yok.. şu an çok zorlanıyor bende işte dediğim gibi yapmaya çalışıyorum. 😅
basaksahinx Linaamom işte o yüzden çocuklar emeklerken şampiyon bir sporcu eforu harcar kilo vermesi normal. Yedirebildiğimiz kadar yedirin. Doktor kontrolünde yönlendirir zaten
Linaamom _kizimveannesi29 aynen canım alttan biri patladı diğeri daha patlamadı 9 aylık bu iştahsızlık beni çok yordu valla 😒
_kizimveannesi29 Linaamom geçecek canım ben kendini böyle motive ediyorum napalim artık sağlıkları yerinde olsunda geçici bunlar
mihra123 Benimde oğlum 9 aylık damağı şişmiş patlıcak gibi ishal iştahsız mamayı içiyo kahvaltısını yapıyo çorba diğer ek gıdaları yemiyo napcagımı şaşırdım
Linaamom mihra123 aynı valla sabır diliyorum hepimize anneme de sordum dişler çıkınca rahatlarlar merak etme dedi inşallah bir an önce rahatlasınlar
Linaamom _kizimveannesi29 amin canım benim sağlıkları yerinde olsun da geçer inşallah 🙏 teşekkür ederim cevabın için