Kızlar doğum yapalı tam 1 ay oldu inanılmaz şekilde terliyorum . Aksam yatıyorum 1 saat sonra uyandığımda kıyafetim şu içinde yastık ve nevresim su içinde kalmış oluyor . Gece 3 kere üstümü değiştiriyorum . Hamileliğin son zamanlarında da inanılmaz terliyordum. Aranızda böyle bir durum yaşayan var mı ne yapmak gerekir. Yaşayan var mı bu durumu yardımcı olur musunuz?